piątek, 17 października 2014

I'm a little traveler !

Witam! 



      Dzisiaj postanowić napisać Wam post o szkolnej pielgrzymce do Częstochowy na spotkanie szkół im. papieża Jana Pawła II. A więc wyjechaliśmy z pod szkoły o godzinie 2.30 w nocy. Jechaliśmy około 6 godzin. Wszyscy byli tak zmęczeni, że spaliśmy podczas podróży. Gdy dojechaliśmy na miejsce,  była godzina 8.30, a msza zaczynała się dopiero o 11 także musieliśmy czekać prawie 3 godziny. Nie marnując czasu udaliśmy się na wieże widokową (chyba tak to się nazywa), żeby zobaczyć Częstochowę z góry. 
         
                                                              
                                                             

                                                                   Oto kilka zdjęć: 


Widok z wieży:










Wieża:

 

Przepraszam za ich jakoś, ale nie wzięłam ze sobą aparatu i robiłam je telefonem :D 





Atmosfera, która panowała podczas mszy była cudowna. Wszyscy zachowywali się jak jedna wielka rodzina. Wspólne śpiewanie piosenek, modlitwa. 
Jestem naprawdę szczęśliwa, że mogłam być w takim miejscu z takimi wspaniałymi ludźmi.  Po mszy razem z grupą poszliśmy zakupić pamiątki. 
W drodze powrotnej zajechaliśmy do McDonalda, ponieważ wszyscy byli mega głodni. Oczywiście też zrobiłam kilka zdjęć. 














I to na tyle. Życzę udanego weekendu i do zobaczenia w następnym poście. :*















11 komentarzy:

  1. Fajny poscik lubie takie fotorelacje
    ale powiększaj swoje zdjecia będzie na pewno działało to na korzyść twojego bloga ;***
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/outfit.html
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za opinię i cenną radę :) Odwiedziłam :) Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne widoki!
    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne widoczki *-* jakiego aparatu używasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon, ale nie powiem Ci jaki dokładnie model, bo aktualnie jest w serwisie :)

      Usuń
  5. Świetne widoki ;)


    zapraszam do mnie ♥ http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! :)


    http://asiaphotographyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i ogólnie post bardzo ciekawy :) Miło mi się czytało :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super widoki ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń