środa, 28 stycznia 2015

I love films :)

     W końcu po dosyć długiej przerwie jestem z powrotem. Dzisiaj razem z grupą dziewczyn z mojej szkoły, byłyśmy na warsztatach organizowanych przez Caritas. Miło spędzony dzień, w miłym towarzystwie. A teraz coś o mnie. Ostatnio coraz częściej oglądam filmy i czytam książki. Kiedyś nie miałam na to czasu. Ciągle byłam poza domem, spotykałam się za znajomymi. Teraz jest zupełnie inaczej. Dojrzałam(?) Myślę, że można to tak określić. Do wielu spraw mam zupełnie inne podejście. Większość rzeczy traktuję poważniej. Ale o tym kiedy indziej. Teraz pochwalę się Wam tytułami książek i filmów jakie zwróciły moją uwagę. 

               

                   "Ósmoklasiści nie płaczą"
           Film zdecydowanie wart obejrzenia. Polecam go każdemu kto ma ochotę sobie popłakać. 




         Kolejna produkcja, którą od dawna miałam zamiar obejrzeć to  "Gwiazd naszych wina". Następny wyciskacz łez, ale to może dla tego, że ostatnio nie miałam dobrego samopoczucia. Czytałam również książkę i gorąco polecam, gdyż na mnie zrobiły mega pozytywne wrażenie.







A teraz czas na książkę, a jest nią ostatnio popularna wśród młodzieży "Zostań, jeśli kochasz", autorstwa Gayle Forman. Zdecydowanie numer jeden, początek niezbyt ciekawy, ale kiedy akcja  się rozkręca, naprawdę potrafi wciągnąć. Sama przeczytałam ją w ciągu jednego dnia. 





A to jeszcze nie wszystko. Nie chce Was już zanudzać. Wiem, że nie lubicie długich postów. W moim województwie trwają aktualnie ferie, nigdzie nie wyjeżdżam, a więc mam sporo czasu, żeby wypocząć i coś poczytać. A Wy kiedy zaczynacie ferie? Macie jakieś plany? Koniecznie pochwalcie się w komentarzu. Mam nadzieję, że w następnym poście w końcu uda mi się dodać własną stylizację. Trzymajcie kciuki. 

                                                                  Do zobaczenia :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz