sobota, 4 października 2014

Say something ! :)

Witam! 
             

       Dzisiejszy post poświęcony jest internetowej stronie kupbuty .



                                                                        KLIK   


Jak zapewne się domyślacie jest to sklep internetowy oferujący buty. Mają oni dosyć duży asortyment, sama znalazłam kilka ciekawych, godnych polecenia bucików. I co najważniejsze ceny nie są wygórowane. 



  Jako pierwsze pokażę botki, kompletnie nie mój gust, ale się zakochałam. Mają w sobie coś przyciągające uwagę.    
                             
                                                     

KLIK  


Kolejną parą są te śliczne trampki. Moim zdaniem idealne na jesienne dni. Będą idealnym dopełnieniem każdej stylizacji. Od dawna szukałam czegoś w tym stylu, więc chyba się na nie skuszę. 







Nie wiem o co chodzi, ale kolejna para w czarnym kolorze. A są to mokasyny. Eleganckie, na płaskim obcasie, zgrabne buciki. 





KLIK 



I to już wszystko co chciałam Wam dzisiaj napisać. Do następnego. 






2 komentarze:

  1. te pierwsze też mi się podobają, ale te dwie następne pary są kompletnie nie w moim typie, jedynie kolor mi się podoba, bo lubię czarne buty. ;) ale te botki podbiły moje serduszko, zwłaszcza że szukam podobnych na tą jesień. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust :D botki idealne na taką aurę, jaka jest za oknem. Również pozdrawiam. :)

      Usuń