piątek, 25 lipca 2014

TMI TAG :)

Witajcie moi kochani! 

Niestety w naj
bliższym czasie nie pojawią się tu moje własne stylizacje, ponieważ muszę poszukać kogoś kto mógłby zrobić kilka zdjęć. Postanowiłam napisać dla Was TMI TAG. Mam nadzieję, że chociaż po części dowiecie się o mnie tego co Was interesuje :) A więc zaczynamy: 

1. Ile masz lat?
    Mam 15 lat.

2. Ulu
biony zespół
        Lemon . :)

3. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
     Zajmuje mi to około 40 minut:)

4.Co masz aktualnie na sobie?
    Czarny top z H&M i niebieskie spodenki.

5. Znak zodiaku?
      Baran 

6.Głośna muzyka czy cicha?
   Zdecydowanie głośna.

7.Ulubiony smak słodki?
    Snickers

8.Ostatnio uprawiany sport?
     bieganie  

9.Ulubiony tekst na podryw?
    "Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia, czy mam przejść jeszcze raz?'' hahahahahhah XD
10. Czy kiedykolwiek  użyłaś tego tekstu?
      Nie :D

11. Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś?
    Mama^^

12. Ulubiona potrawa?
    Pizza, Sushi 

13. Czego się boisz?
    Przyszłości, duchów. 

14. Co Ci się nie podoba u chłopaków?
          Jak o siebie nie dbają. 

15. Co Cię pociąga u chłopaków?
      Lu
bię kiedy chłopak jest troskliwy, opiekuńczy, zabawny,               szarmancki. 


16. Ulubiona piosenka?
      Aktualnie jest to Inna - Cola Song :)

17. Jakieś tatuaże?
     Jak na razie nie :)

18. Jakiś piercing?
      Niedługo :)

19. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
      Nie :)

20. Ulubiona para filmowa/serialowa?
       Nie ma takiej :)

21. Ulubiony cytat?
    Tradycyjnie ''NEVER SAY NEVER'' <3 

22. Ulubiony kolor?
    Czarny, niebieski, malinowy :)

23.Co ostatnio oglądałaś? 
   Zbuntowany anioł :)

24. Jaki gatunek filmu lubisz? 
     Romans, komedia, dokument :)

25. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
     New York, Japonia, Grecja.

26. Jaki owoc jest najsmaczniejszy Twoim zdaniem? 

    Mango, ananas, liczi :)

27. Ulubiona część biżuterii?
     bransoletki :)


28. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś ?
     Jakieś disco chyba XD

29. Kiedy ostatnio płakałaś? 
  Dwa tyg temu, jak oglądałam filmik o Kasi Markiewicz :'(

30. Powód dla którego założyłaś bloga? 
     Dużo niewykorzystanego czasu :) 

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, i że poznaliście lepiej moja osobę :D Komentujcie, obserwujcie :) 
                               
                                  Pozdrawiam :D
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz