poniedziałek, 21 lipca 2014

Sale sale SALE

Hej!

Jak Wam mijają wakacje? Mi strasznie szybko. Mam wrażenie, że tylko się obejrzę, a już przyjdzie wrzesień. Ale póki co, mamy wakacje i tego się trzymajmy. W sklepach coraz częściej można trafić na wyprzedaże, postanowiłam się im przyjrzeć. A więc, przez ostatnie kilka dni poszperałam trochę na stronach internetowych w poszukiwaniu ciekawych ubrań na wyprzedażach . Znalazłam kilka wartych uwagi ciuszków. Postanowiłam je Wam pokazać. Oto co przykuło moją uwagę:



Koszulka "The doors"


      


                                                         

 Wzorzysty kombinezon 

                                        
                                                                                   
                      

                                                                       KLIK                               


T-shirt crop top



Szorty damskie

   KLIK

T-shirt damski 




Dresowe szorty 




To na tyle :) Mam nadzieję, że spodobały Wam się te ubrania. Do następnego :)
                                                POZDRAWIAM SERDECZNIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz